Lezajlott:2021. május 27. 14:00 - 17:30
- Fókuszban a termékkeresők és a lojalitás megőrzése -
Lezajlott:2021. május 27. 14:00 - 17:30
Előadó: Kiss Dávid, Víz István
Szeretettel meghívunk a Stylers Group és a Braining Hub szervezésében megrendezésre kerülő ProTechtor E-commerce Technology eseményünkre.
Program:
14:00 – 15:35 Kiss Dávid: Termékkereső a webáruházakban
A kereső felhasználók akár 5-ször jobban konvertálnak mint azok, akik nem használják a szabadszöveges keresőt a webáruházban – persze ennek előfeltétele a találatok minősége.
Az előadás során a következő témákról lesz szó:
A célom, hogy felhívjam a figyelmet a kereső problémakör fontosságára és saját tapasztalataim alapján megoldási javaslatokat mutassak be.
15:35 – 15:50 Szünet
15:50 – 17:20 Víz István: Single source of TRUTH, avagy a teljes customer experience forrása és jövője
A Salesforce évente megkérdez több ezer kereskedelmi vezetőt világszerte, hogy miképpen látják az adott évben a megváltozott ügyfél magatartásokat B2B és B2C oldalon, valamint mindez hogyan befolyásolja az értékesítési folyamatokat? Olyan új fogalmak alakultak ki, mint a B.O.P.I.S. vagy a curpside. Ezen új csatornákon keresztül is tudnunk kell kommunikálni az ügyfeleinkkel, fenntartani a lojalitásukat, mivel manapság megszerezni egy új ügyfelet 6-7x drágább, mint megtartani őket. Ezeknek a témáknak fogunk utána járni, érdekes statisztikákat prezentálni mind B2B, mind B2C oldalon, valamint bemutatjuk, hogy mi zajlik a backend felületén egy ilyen folyamat alatt. Az előadás célja, hogy a piaci és üzleti folyamatok szempontjainak becsatornázását segítse a hatékony e-commerce rendszerek fejlesztésébe.
17:20 – 17:30 Technikai információk, következő esemény tudnivalói
Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Prefixbox, Head of Customer Success
Első alkalmazottként a Prefixbox-nál gyakorlatilag az első pillanattól látom a cégünk és termékünk fejlődését. A kezdetek óta foglalkozom a termékkereső kihívásaival, hogyan tudunk minél jobb és hatékonyabb keresőt fejleszteni, amivel az ügyfeleink elégedettek.
Az első néhány évben szoftver mérnökként a termékfejlesztésben vettem részt. Majd az ügyfelekhez közelebb kerülve, az üzleti és a technológiai területeket összekötő Customer Success csapat vezetését vettem át. Csapatommal az értékesítés támogatásáért, az integrációért, a kereső optimalizálásáért és méréséért felelek többek között a magyar és lengyel piacokon.
Az ügyfelek igényeit folyamatosan építjük be a rendszerünkbe a termékfejlesztő csapattal együttműködve. Nekünk az a legfontosabb, hogy a döntéseink mérésekkel és számokkal legyenek alátámasztva, személy szerint én is a számoknak hiszek, mert a számok makacs dolgok!
Salesforce, Senior Territory Manager
Közel 7 éve dolgozom területi vezetőként a világ egyik leginnovatívabb cégénél, a Salesforce-nál. Legfőbb küldetésünk az ügyfelek sikeressége, digitalizálás és digitális transzformációjuk támogatása, hosszabb távon a víziójuk, céges küldetésük megvalósítása. Magyarország a vállalatok versenyképességét a csakis egyfajta transzformációval tudják meglépni, melyhez a technológia, mint eszköz, elengedhetetlen. Erre próbáljuk a cégeket ösztökélni, hogy igenis merjenek az új, az innováció felé nyitni.
Van pár hobbi az életemben: a család, sport, digitális transzformáció, elektronikus zene, meg persze a Bayern München.
E-commerce Technology Vol. 5.
Lezajlott:2021. május 27. 14:00 - 17:30
Kapcsolat