Lezajlott:2021. január 21. 14:00 - 17:30
Lezajlott:2021. január 21. 14:00 - 17:30
Előadó: Nagy Sándor, Dr. Firniksz Judit
Szeretettel meghívunk a Stylers Group és a Braining Hub szervezésében megrendezésre kerülő ProTechtor E-commerce Business eseményünkre!
A workshop sorozat célja, hogy a hazai e-commerce iparág üzleti oldali szereplői minél több a munkájuk során gyakorlatban is alkalmazható általános vagy specifikus tudásra tegyenek szert. Minden eseményünk két témát dolgoz fel az adott területek szakértőinek a segítségével.
A workshop elsődleges célközönsége: vezetők, BA, BI, BDM, PO, PM, marketing területeken dolgozó e- szakemberek
14:00 – 14:05 Köszöntő, technikai információk
14:05 – 15:35 Nagy Sándor: Diverz kereskedelmi folyamatok felépítése
2020-ban a hazai kiskereskedelmi forgalom majdnem egytizede köthető volt valamilyen online értékesítési formához. Pár éven belül az a közepes- és nagyvállalat amelyik nem zárkózik fel ezen a területen, biztosan forgalmat veszít, de legalábbis nem lesz képes növekedni. Vásárlói oldalról pedig tovább nő az igény a minél több digitális megoldást is magába foglaló komplex és hatékony kiszolgálás iránt. Az előadásban azt mutatom be, hogyan lehet a már meglévő vevőkört kiszolgáló, a már felépített folyamatokat kihasználó, de új hozzáadott értékeket is felmutató online értékesítési üzletágat tervezni és kiépíteni.
15:35 – 15:50 Szünet
15:50 – 17:20 Firniksz Judit: eCommerce és jog: csapdák és hüvelykujj szabályok
Milyen jogi irányokból lehet és kell megközelíteni az eCommerce folyamatokat? Mi az, amire feltétlenül figyelnünk kell a tervezés, a megvalósítás és az üzemeltetés során? Ha megvannak a felsővezetői döntések, az egyes projekt-szakaszokban ki tolmácsol az üzleti, a jogi és technológiai oldal között? Milyen kockázatai lehetnek annak, ha nem beszélünk közös nyelvet? Az előadás ezekre és hasonló kérdésekre ad gyakorlati válaszokat, hogy a jog ne akadálya, hanem támogatója legyen az üzleti folyamatoknak.
17:20 – 17:30 Technikai információk, következő esemény tudnivalói
Kereskedelmi stratégia szakértő
1992 óta foglalkozik kereskedelemmel, a budapesti GRoby szupermarket hálózat fejlődését boltvezetőként, informatikusként, és cégvezetőként is segítette az indulástól egészen 2019 végéig. Az ő nevéhez fűződik a 2000-ben a GRoby Online Shop felépítése, majd közel 20 éven át a folyamatos fejlesztése és vezetése is. Alapító tagja az Ecommerce Hungary-nek, 2017-2020 között annak elnöki posztját is betöltötte. Az elmúlt 15 évben szinte minden online kereskedelemmel foglalkozó konferencia rendszeres előadója volt. Szenvedélye minden ami e-commerce és üzletfejlesztés, jelenleg is ezen a területen dolgozik tanácsadóként, projektvezetőként.
Digitális szabályozási kutató
Az online világban minden kicsit másképp van, Judit ezt a saját bőrén is már régóta érzi.
Hogy mélyebben megértse a folyamatokat, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Versenyjogi Kutatóközpontjában a digitális piacok szabályozási és versenyjogi kérdéseit vizsgálja. Érdeklődésének középpontjában a "digital compliance", azaz a digitális vállalkozások megfelelési kérdései állnak, az ezen a területen felmerülő jogi szabályozási kérdések kapcsán tudományos tanácsadóként működik közre. Változatlanul fenntartja azt a megközelítést, melyet korábban ügyvédként tizenöt éven át a PwC-vel együttműködő Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Irodánál is képviselt: a digitális piacokon fontos, hogy a jog ne akadálya legyen a gyors technovációs és piaci változásokhoz történő vállalati adaptációnak, hanem olyan közös játékszabályok gyűjteménye, amely kijelöli a felek számára a biztonságos közös játékteret. Előző életében közel egy évtizedig a Gazdasági Versenyhivatal versenypolitikai elemzője, vizsgálója, majd a Fogyasztóvédelmi Iroda vezetője volt. Így pontosan tudja azt is, hogy vannak olyan szabályok, amelyeket akkor is be kell tartani, ha fáj. Különben tényleg fájni fog.
E-commerce Business Vol. 1.
Lezajlott:2021. január 21. 14:00 - 17:30
Kapcsolat